Ny JCB 18 meter Teleskoplæsser med kurv til Samsø

• december 18, 2018
18 meter

Onsdag 12.12.2018 fik Bager’s Tømrer & Snedkerforretning ApS på Samsø leveret deres nye JCB 540-180 Hi Viz teleskoplæsser med kurv. Den erstattede deres JCB 540-140 fra 2007, og markerer dermed et skifte fra 14 m til 18 m rækkevide.

Den har en løftekraft på 4.000 kg og JCB’s teleskoplæssere er verdens mest solgte teleskoplæssere, så Bager’s Tømrer & Snedkerforretning ApS er med på trenden.

Den nye maskine leveres med fjernbetjent kurv, pallegafler og alle de nyeste og lovmæssige korrekte sikkerhedsgodkendelser. Ligeledes er den udstyret med JCB’s egen EcoMax motor som giver en brændstofs-besparelse på 20% sammenholdt med tidligere modeller, ligesom den er væsentlig mere miljørigtig med en stor reducering i udledning af CO2 og NOx.

Nicolaisen & Larsen A/S er stolte af, at få lov at forsætte som leverandør til Bager’s Tømrer & Snedkerforretning ApS.

Nicolaisen & Larsen A/S ønsker et stort tillykke til ejer Lasse Bundgård og hans team af dygtige håndværkere med den nye maskine.