Naturligvis skal det igen være en JCB 3CX rendegraver

• juni 11, 2018
Claus Andersen

……..sådan faldt ordene, da Entreprenør Claus Andersen i Ebeltoft stod over for at skulle udskifte hans rendegraver. Claus har igennem mere end 20 år kørt med JCB rendegraver, og den tradition skal der ikke lige laves om på. Fredag d. 08.06 var så dagen hvor den ny JCB 3CX rullede ind på pladsen hos Entreprenør Claus Andersen i Ebeltoft.

Maskinen var på forhånd klargjort med præcis det udstyr kunden havde valgt og som han var vant til igennem tidligere leverancer. Der var bla. monteret compacttilt på gravearmen sammen med en 180 cm planèrskovl. Ligeledes var der en ny 6-i-én skovl med og som standard er maskinen bla. udstyret med slangebrudsventil på gravearm og LED arbejdslys for og bag. Ligeledes havde Claus Andersen fået sin favoritdæk, Alliance Multiuse 550 på maskinen (400 på forhjul) og alt sammen leveret til aftalt tid, kun ca. 2 uger efter at ordren var afgivet til Nicolaisen & Larsen A/S.

Den nye JCB kommer til at fungere i en alsidig entreprenørforretning, og er virksomhedens alt-mulig-maskine der kan løse de fleste af de opgaver der kommer i dagligdagen hos Claus Andersen.

Maskinen vil som alle forgængerne af 3 CX’ere naturligvis blive serviceret af Nicolaisen & Larsen A/S’ kompetente montørteam.

Nicolaisen & Larsen A/S ønsker Entreprenør Claus Andersen tillykke med endnu en JCB 3CX. Godt valgt!!