JCB’s multimaskine til Århus

• oktober 12, 2018
Billede Hydradig i Aktion for Brdr. Møller

Entreprenørfirmaet Brdr. Møller A/S i Århus stod og manglede en hjulgravemaskine i 10-12 ton klassen til deres entreprenørarbejde i Østjylland.
Et par forskellige mærker blev testet, men valget faldt på JCB’s Hydradig 110W.
En moderne hjulgraver der i November 2016 på Agromek blev kåret til messen mest innovative og spændende produkt.

Dette stemmer 100% overens med Brdr. Møller A/S’s forretningsprincip helt fra starten i 1964 som firmaet selv udtrykker det:
”Den vare, vi leverer, er kvalitet. Og vi tør tage den nyeste teknologi i anvendelse. Sådan er det stadig hos Brdr. Møller A/S.
Det er principper, som Brdr. MøllerA/S’s kunder har sat stor pris på gennem årene, og det er principper, der har betydet stor fremgang
for virksomheden og sikret, at kunderne kommer igen og igen med nye opgaver. Og de principper vil vi ikke gå på kompromis med.”

JCB Hydradig fra Nicolaisen & Larsen A/S er netop nytænkning og ny teknologi. En hjulgraver der fra start er opbygget som sådan, med fokus på udsyn, køreevner, graveevner og stabilitet. I Hydradigens hjemland England, er den kendt under navnet ”Tool-carrier”. Og det navn rammer plet, en maskine der er alsidig og kan bruges til utallige opgaver, grave, læsse, løfte, nedbryde, stable, klippe, og meget mere.

Maskinen leveret til Brdr. Møller A/S er udstyret med Engcon tiltrotator, 4-hjulsstyring, støtteben i den ene ende og dozerblad i den anden, udtag til vogn og en kabine med sædedæmpning, klima anlæg og meget mere.

Vi er overbeviste om at Brdr. Møller A/S igen vil få stor glæde af deres tanke om at anvende ny teknologi. Stort tillykke fra Nicolaisen & Larsen A/S til Brdr. Møller A/S med den nye maskine, der allerede er i gang med gravearbejdet på billedet her.