Nye kræfter til Holstebro Graderservice ApS

• april 24, 2018
225T

Holstebro Graderservice ApS har taget deres nye JCB skridstyret 225T minilæsser i brug. Maskinen er udstyret med grader, pallegafler og skovl. De ser frem til at benytte minilæsseren i deres dagligdag og til at komme i gang med at planere for kunderne.

JCB 225T er udstyret med en lang række funktioner, der er skræddersyet til lige netop de opgaver Holstebro Graderservice ApS kan løse. Holstebro Graderservice ApS står for at rette af for små og mellemstore entreprenører. ”Denne JCB 225T minilæsser skal bruges på mindre områder såsom cykelstier og mindre pladser og veje, inden der skal lægges beton, asfalt, belægningssten og stenmel. JCB 225T har lettere ved at komme ind på mindre plads og i begrænsede områder, hvor de større gradere vil have svært ved at komme rundt. Desuden er maskinen på larvebånd, hvor der så også vil være mulighed for udlægning af muld omkring nybyggeri af huse og industri” udtaler ejer Jan Kristensen fra Holstebro Graderservice ApS.

”JCB 225T minilæsser er en unik maskine. Den kan dreje om sin egen akse, hvilket giver føreren bedre mulighed for at manøvrere optimalt og på mindre arbejdspladser. Derudover giver maskinen dig helt op til 270 graders udsyn, hvilket er helt unikt. Det forbedrede udsyn er med til at optimere arbejdssikkerheden. ” udtaler Markedschef Dennis Faurby fra Nicolaisen & Larsen A/S.

”Vores krav til minilæsseren er at sikkerheden skal være i top og sammenlignet med konkurrenternes maskiner, kunne JCB 225T tilbyde noget helt unikt. I denne maskine kan man uden besvær sætte sig ind via døren i siden, du slipper for at skulle ind over bomme og andet udstyr, hvilket er noget vi uden tvivl bliver glade for ” udtaler ejer Jan Kristensen fra Holstebro Graderservice ApS.

Udstyr til JCB 225T

For at JCB 225T skridstyret minilæsser kan håndtere de opgaver Holstebro Graderservice ApS skal benytte maskinen til, er denne blevet udstyret med en grader fra Chrois Rail der har fremstillet en grader, der passer perfekt på minilæsseren. Derudover er der monteret et Moba styresystem som med sin nøjagtighed og lette tilgang via displays, sparer både tid og penge. Jan Kristensen kender og benytter allerede Moba styresystemet i sine nuværende gradere. ”Moba Systemet er med til at styre højde og fald på graderen, så denne kan styres efter snor, laser eller køre efter GPS” udtaler Salgschef Jesper Lindskov fra Moba Danmark.

Dette er den første maskine Holstebro Graderservice ApS modtager fra Nicolaisen & Larsen A/S, men det lyder bestemt ikke til at det bliver den sidste JCB maskine. ”Vi står klar til at hjælpe Holstebro Graderservice  ApS med eventuelle kommende maskiner” udtaler Distriktschef Steen B. Knudsen fra Nicolaisen & Larsen A/S.

”Vi ser frem til at komme i gang med at bruge maskinen og udnytte den bedst muligt til de opgaver vi står over for hver dag” udtaler Jan Kristensen ejer af Holstebro Graderservice ApS.

JCB 225T skridstyret minilæsser

JCB 225T minilæsser er designet for at optimere dine arbejdsgange. Designet fra JCB har gjort det lettere for operatørerne at komme ind i minilæsseren, da man i 225T ikke skal kravle over en bom eller andet udstyr. Desuden er nødudgangen gennem front vinduet fremfor et mindre sidevindue.

Kigger man på de tekniske aspekter kan man se at JCB endnu en gang har fremstillet en alsidig maskine. Først og fremmest en maskine der kan læsse og flytte elementer på pladsen.

Sikkerheden er som sædvanligt i top, da udsynet på hele 270 grader, sikrer dig og dine kollegaers sikkerhed på pladsen.