JCB 3CX til Vejle-entreprenør

• juni 19, 2018
Entreprenørmaskiner - Nicolaisen & Larsen

Entreprenør Hans Jørn Jørgensen har modtaget hans JCB 3 CX rendegraver. Han havde brug for en alsidig maskine til at klare flere af opgaverne i forretningen, og valget faldt på en nyere brugt JCB 3CX.  Maskinen er fra 2015 og har kun kørt ca 2800 timer, hvilket gør det til en stabil og sikker maskine med mange år og timer i sig endnu.

Hans Jørn Jørgensen valgte at få maskinen leveret med en skovlpakke bestående af nye skovle, herunder risteskovl, planerskovl og graveskovle samt pallegafler. Desuden er der også valgt et hurtigskifte på forarmen, således at Hans Jørn Jørgensen hurtigt kan sætte hans sneplov på om vinteren, når behovet opstår. Der var også monteret compactilt på gravearmen.

Nicolaisen & Larsen har altid et pænt udvalg af brugte JCB rendegravere til omgående levering. Maskinerne er tjekket og gennemgået af Nicolaisen & Larsen A/S’ kompetente værksted inden levering.

Vi ønsker Entreprenør Hans Jørn Jørgensen tillykke med hans JCB 3CX rendegraver, og går du med samme tanker om at blive ejer af en JCB rendegraver, så kontakt salgsafdelingen hos Nicolaisen & Larsen A/S, Danmarks eneste aut. Leverandør af JCB maskiner.