Hvorfor skal du vælge skridstyrede læssemaskiner fra JCB?

• januar 15, 2019

Denne skridstyret JCB 300T blev leveret i sidste uge og fordelene ved denne maskine er mange.

Først og fremmest sidder døren i siden af maskinen, og derfor udgår du at kravle over redskaber og minimere risikoen for uheld. Døren er tilmed i en størrelse, som gør det nemt at komme ind og ud af maskinen og kabinen er rummelig som gør det komfortabelt at sidde i maskinen i længere tid. Maskinen tilbyder optimal udsyn til redskaberne og rundt om maskinen, da den kun har én bom.

Kunden har valgt, at udstyre maskinen med highflow og 7-vejs joystick, hvilket giver brugeren rigtig mange muligheder for redskaber. Samtidig er der valgt bomaffjedring, som sikrer stabil last i ujævnt terræn og samtidig har maskinen en 2-gears transmission, hvilket giver føreren et 2. gear til hurtigere transporthastighed og et smidigt 1. gear til et præcist arbejde med redskaber.

Maskinen er udstyret med JCB’s egen Ecomax motor, som er let tilgængelig for service, da kabinen kan tiltes frem og servicelugen i bagenden kan åbnes i hele maskinens bredde. Der er monteret en reversibel ventilatorvinge, som blæser køleren ren og som samtidig minimere brændstofforbrug samt støjniveau.

Hurtigskiftet er lukket og beskyttet mod støv og fragmenter, som naturligt vil forekomme i mange miljøer hvor maskinen arbejder.

Maskinerne fås både med hjul og bælter og forskellig beskyttelse afhængig af behov. Bælterne udmærker sig ved at de er bredde og derved minimere trykskader på følsomme områder.

Nicolaisen & Larsen A/S tilbyder kundetilpassede skridstyrede læssemaskiner. Kontakt os på 70 10 12 14, så kan vi finde den optimale løsning til dig.