Har I en stærk mindre læssemaskine??

• august 6, 2018
billede

Landmandens Volvo hjullæsser kan ikke mere. Høsten står for døren og der skal bruges en læssemaskine til bla. at samle halmballer, fodring etc. Den skal være hurtig, 40 km/t, og med stærk hurtigvirkende hydraulik. Nicolaisen & Larsen’s 409 fra JCB passer perfekt til den beskrivelse, og i løbet af 3 arbejdsdage har kunden fået leveret den nye JCB, således at høsten kan starte som planlagt.

Vi ønsker Bent Askholm i Hylke ved Skanderborg tillykke mens hans nye læssemaskine og ligeledes ønsker ham en rigtig god høst.

JCB 409 er en stærk læssemaskine på 5.500 kg og som har en max-hastighed på 40 km/t. Den har en lækker og bekvem kabine og rigtig gode arbejds-og køreegenskaber. Det er en meget populær maskine blandt Nicolaisen & Larsen’s mange kunder i Danmark.

Er du også interesseret i denne eller andre JCB maskiner, så kontakt endelig en af vore Distriktschefer rundt om i landet. https://www.jcb.dk/kontakt/