Nicolaisen & Larsen A/S begynder dyrskuerne med dansende maskiner

By maj 16, 2019Pressemeddelelser

Nicolaisen & Larsen A/S begynder årets dyrskuer med en stor fest på Roskilde Dyrskue. Det er nemlig lykkes at få JCB Dancing Diggers – dansende gravemaskiner – til Danmark igen. For 10 år siden var de med til at fejre 40 års jubilæum på Roskilde Dyrskue og i år skal 50 års jubilæet fejres.

JCB Dancing Diggers er et show som turnere hele verden rundt med professionelle demonstratører som udfører koordinerede manøvre og formationer, såsom at lægge sig på to hjul og gå i bro på front- og graveskovl. I alt vejer maskinerne omkring 30 tons, hvilket ikke gør oplevelsen mindre. Dancing Diggers kan opleves hver formiddag og eftermiddag i de 3 dage på Roskilde Dyrskue.

”Det er os en stor glæde, at gentage den store succes fra Roskilde Dyrskue’s 40 års jubilæum. Lige siden har JCB Dancing Diggers været meget efterspurgt over hele landet” udtaler Dennis Faurby, markedschef hos Nicolaisen & Larsen A/S.

Udover Roskilde Dyrskue som begynder d. 31. maj, så deltager Nicolaisen & Larsen A/S også på Det Fynske Dyrskue d. 16-18 juni og Hjørring Dyrskue d. 21-22 juni.

Nyhed og storsælger med på turen

På de 3 dyrskuer vil man kunne opleve det samme udvalg af maskiner, som dækker bl.a. rendegravere, teleskoplæssere, gravemaskiner og gummihjulslæssere. Den store nyhed er JCB’s nye teleskoplæsserserie AGRI III SERIES som bygger videre på de velkendte modeller til landbruget, men har øget løftekapacitet, bedre sikkerhed og en helt ny kabine som tilfører den bedste komfort for føreren.

”Den nye serie af landbrugsteleskoplæssere som dækker 6 meter til 9,5 meter sætter helt nye standarder for komfort, støjniveau og udsyn i kabinen. Hos mange landbrug er teleskoplæsseren den maskine som kører flest timer, derfor er det vigtigt at køreglæden er i top” udtaler Dennis Faurby, Markedschef hos Nicolaisen & Larsen A/S.

Den velkendte og solide rendegraver JCB 4CX er også med på turen. Det sidste år har JCB rendegraverne fløjet ud af værkstedet med rekordfart. Mange af dem med et højt udstyrsniveau, så derfor kan JCB 4CX også opleves med Double Command og Engcon rotortilt. Efter dyrskuerne vil det være muligt, at afprøve maskinen til demo.

Mød serviceafdelingen

Ud over maskinerne er service også en vigtig del af kundernes hverdag. Derfor vil det være muligt at møde en serviceleder på dyrskuerne.

”Jeg ser frem til at møde vores eksisterende og potentielle kunder og få en snak om service og maskiner” Udtaler Karlo Jensen, Servicechef hos Nicolaisen & Larsen A/S

På dyrskuerne vil der også være skarpe kampagner, hvor der vil være mulighed for at udnytte de fantastiske rentekampagner på 19C-1, 8026 og 100C-1 med rente på 0 % i 60 mdr., samt rendegraver på 1,25 % i 60 mdr.