Bo Nørgaard er ny Salgschef hos Nicolaisen & Larsen A/S

By september 2, 2019Pressemeddelelser

Bo Nørgaard er pr. 1. juli 2019 ansat som Salgschef hos Nicolaisen & Larsen A/S. Bo får dermed ansvaret for hele salgsteamet samt alt salg af nye JCB produkter og brugte maskiner i Danmark.

Bo kommer med en stærk baggrund inden for salg og kommer fra en stilling som Produkt- og Salgschef for “heavy duty” maskiner hos N.C. Nielsen. Bo har stor erfaring inden for teknisk salg til både landbrug og entreprenørbranchen samt til industrikunder.

”Jeg glæder mig til at komme i gang hos Nicolaisen & Larsen A/S og være med til at stå i spidsen for en af de stærkeste brands på markedet. Jeg ser frem til at være med til at bidrage til den positive udvikling i Nicolaisen & Larsen A/S sammen med den øvrige ledelse ”, udtaler Bo Nørgaard.

Bo Nørgaard er bosiddende i Hurup (Thy) med sin kone og deres 2 drenge og har begge ben plantet i den vestjyske mul.

”Vi er glade for, at Bo er startet hos os. Og det er vi sikre på, at mange af vores kunder også vil være. Han kender allerede mange af kunderne, og med hans mange års erfaring inden for teknisk salg samt kendskab til branchen vil han også hurtigt få noget fra hånden og være med til at bringe Nicolaisen & Larsen A/S frem imod de strategiske pejlemærker, der er sat”, udtaler Morten Krusborg, Adm. Direktør hos Nicolaisen & Larsen A/S.

(Billedet viser fra venstre Adm. Direktør Morten Krusborg og til højre Salgschef Bo Nørgaard)