2 nye maskiner leveret til HMP Entreprenør

By november 6, 2019Pressemeddelelser

HMP Entreprenør i Kjellerup har fået leveret deres nye JCB 4CX rendegraver og JCB 409 gummihjulslæsser.

JCB 4CX har som standard et højt udstyrsniveau, men der er monteret ekstra meget udstyr og funktioner på denne maskine, som skal gøre den ekstra effektiv til entreprenørarbejdet.

Maskinen har fået monteret dobbelt command, hvor maskinens fremdrift og styretøj kan styres fra de samme joysticks som læssearmen styres med. Det sikrer højere arbejdshastighed, mere effektivitet og bedre komfort.

Derudover er der monteret Compacttilt, som er et tiltsystem med en tiltvinkel på 2×50° som er udviklet til at løse alsidige graveopgaver. Systemet er meget kompakt og let som derved er velegnet til opgaver såsom planering, kloakering, sokkelrender og fundament arbejde.

Til at opretholde maskinens effektivitet har kunden også valgt centralsmøring, som sikrer at maskinen altid er smurt og som også giver maskinen en længere levetid.

Kunden har også fået leveret en ny JCB 409 som er en kompakt gummihjulslæsser på 6 tons med masser af overskud.

JCB 409 har også som standard et højt udstyrsniveau. Maskinen har bl.a. følgende: lastaffjedring på læssearm, kontinuerligt olie flow, aircondition, skovl indikator, krybe gear, 2 dobbeltvirkende udtag, high flow hydraulik, LED lys og 40 km/t transmission. Dette gør maskinen meget komfortabel og kan samtidig bruges til mange forskellige arbejdsopgaver.

Vi ønsker HMP Entreprenør tillykke med maskinerne og takker for handlen.